loading...

مختصر دانلود

نتایج قرعه‌کشی عمره دانشجویی 92 عمره دانشجویی 92 قرعه‌کشی عمره دانشجویی به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر در این مراسم که عصر یکشنبه در در محل دانشگاه ت

نتایج قرعه‌کشی عمره دانشجویی

احمد بازدید : 2046 یکشنبه 19 آبان 1392 : 17:55 نظرات (0)

نتایج قرعه‌کشی عمره دانشجویی 92

عمره دانشجویی 92

قرعه‌کشی عمره دانشجویی

به گزارش خبرنگار «نسیم»، حجت‌الاسلام قاضی‌عسگر در این مراسم که عصر یکشنبه در در محل دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب افزود: عمره امسال 10 روزه است. پنج روز در مدینه و پنج روز در مکه زائران حضور دارند. این ظرفیت که به دانشجویان اختصاص داده شده است اگر عربستان ظرفیت را افزایش داد حتما ظرفیت عمره دانشجویی افزایش خواهد یافت. حدود هشت ملیون نفر ثبت نامی عمره داریم که اگر عدد امسال تداوم پیدا کند این تعداد حدود 10 سال در نوبت خواهند. این مشکل از گذشته وجود داشته و باید طوری طراحی می‌شد که مردم در صف نمانند. پیشنهاد ما این است که عمره باید طوری طراحخی شود که جوانان به این سفرها بروند.

قاضی‌عسگر در ادامه افزود: امکانات بصیرت‌افزایی هم فراهم شده است که حدود هزار اثر توسط بعثه تولید و در سایت بعثه بازگذاری شده است که دانشجویان می‌توانند از آن استفاده کنند. سهمیه زوج‌های جوان هم امسال با توافق با سازمان حج اجرایی خواهد شد.دانشجویان باید از این سفر بهره کافی را ببرند. این سفر آشنایی با سیره پیامبر است با توجه به فعالیتی که واهبیت در جهان دارد انجام می‌دهد و شیعه هراسی را ترویج می‌کند باید به دنبال بهره‌گیری از مواهب این سفر باشیم. وهابیون حدود 11 میلیون جلد کتلب به 20 زبان در دنیا توزیع کرده‌اند که فرهنگ شیعه را خراب کنند بنابراین باید مراقب باشیم که مسائلی که جنبه اصلی در اسلام ندارد را اصلی نکنیم.

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت نیز در بخش‌های دیگری از این مراسم افزود: عمره دانشجویی سفر بسیار پربرکتی است که من در سال 78 مسئولیت آن را به عهده داشتم و امسال هم اگر امکانات اجازه بدهد ظرفیت را اضافه می‌کنیم. عمره امسال 10 روزه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری