loading...

مختصر دانلود

خدمات دفاتر خدمات الکترونیک شهر /   محمد باقر دشتگرد، مدیر عامل موسسه فناوران شهر، در گفتگو با روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران در مورد خدمات واگذار شده به دفاتر از ابتدای

خدمات دفاتر خدمات الکترونیک شهر

احمد بازدید : 824 جمعه 18 بهمن 1392 : 12:08 نظرات (0)

خدمات دفاتر خدمات الکترونیک شهر /

 

دفتر خدمات الکترونیک شهر

محمد باقر دشتگرد، مدیر عامل موسسه فناوران شهر، در گفتگو با روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران در مورد خدمات واگذار شده به دفاتر از ابتدای تاسیس تا امروز صحبت کرد.
دشتگرد با اشاره به اینکه در سال 87، فعالیت موسسه فناوران تنها به تشکیل پرونده و بازدید و پیگیری کار برای 18 خدمت محدود می‌شد، گفت: سال 88 تعداد فعالیت‌های موسسه به 6 فعالیت برای 23 خدمت رسید که شامل ثبت گزارش‌های مرحله‌ای مهندسین ناظر، کنترل نقشه، ثبت نام، کنترل مدارک و تحویل آرم طرح ترافیک و ثبت نام متقاضیان استخدام در آتش‌نشانی بود.
وی گفت: در سال 89 هم موارد دیگری با عنوان ثبت نام مهندسین ناظر، پیش‌نویس پروانه، بررسی خلاف، پیش‌نویس گواهی، عوار‌ض خودرو، بازدید املاک جهت صدور مفاصا حساب در قسمت درآمد و فروش مستندات شرکت در مناقصات سازمان میادین به این فعالیت‌ها اضافه شد. در سال 90 فعالیت‌های دفاتر به 21 مورد برای 46 خدمت رسید و انجام چاپ متمرکز گواهی و پروانه، ارسال توسط شرکت پست، ثبت دفاعیات و شکواییه و اعتراض به رای، شروع عملیات ساختمانی، ساماندهی کارگران میادین میوه و تره بار، چاپ فیش عوارض نوسازی و چاپ اعلام عوارض و فرم خلاف به دفاتر واگذار شده است.
همچنین دشتگرد درباره خدمات جدیدی که اجرای آن‌ها در سال جاری به این موسسه وگذار شده صحبت کرد و گفت: در نیمه اول سال جاری هم عوارض موتور، استعلام طرح جدید و استعلام بانک به دفاتر  واگذار شده است. سرویس مربوط به صدور مفاصا حساب، سرویس چاپ پروانه فعالیت رانندگان شرکت واحد، سرویس پسماند برگ مسیر و ثبت اطلاعات پیمانکاران هم به زودی به دفاتر خدمات الکترونیک واگذار خواهد شد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری