loading...

مختصر دانلود

  صوت دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با رهبری 19 بهمن 1392 دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با فرمانده كل قوا، در حسینیه امام خمینی برگزار شد. صوت در ادامه همین مطلب ص

 

صوت دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با رهبری 19 بهمن 1392

دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با فرمانده كل قوا، در حسینیه امام خمینی برگزار شد.

دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با رهبری 19 بهمن 1392

صوت در ادامه همین مطلب


صوت دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با رهبری 19 بهمن 1392

 

دانلود فایل صوتی

 

 

دانلود با کیفت عالی 36 مگ

دانلود با کیفیت پایین 4 مگ

دریافت تمام عکسهای دیدار با حجم 53.5 MB


دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با فرمانده كل قوا، در حسینیه امام خمینی برگزار شد.
رهبرانقلاب:امروز مشاهده میكنیم،دشمنان حرفهایی میزنند كه این مایه عبرت ملت ماست.ملت مذاكرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریكاییها را زیرنظر داشته باشند/بعضی میخواهند نظرمردم را از دشمنی دشمن منصرف كنند.
رهبرانقلاب:ملت،مسئولین ونخبگان وحدت خودرا حفظ كنند/انتقادها منصفانه باشد،دولت چندماهی بیشتر نیست آمده،باید فرصت داد.هم منتقدین با شرح صدر رفتاركنند هم مسئولین دولتی با منتقدین با شرح صدر رفتار كنند.
1392/11/19رهبرانقلاب:امروز مشاهده میكنیم،دشمنان حرفهایی میزنند كه این مایه عبرت ملت ماست.ملت مذاكرات و اظهارنظرهای بی ادبانه آمریكاییها را زیرنظر داشته باشند/بعضی میخواهند نظرمردم را از دشمنی دشمن منصرف كنند.
1392/11/19رهبرانقلاب:جمهوری اسلامی متكی به ایمان و محبت و اراده مردم است/انشاءالله در 22بهمن خواهید دید كه ملت ایران می آیند و استحكام و اقتدار ملی خود را فریاد میزنند.
1392/11/19رهبرانقلاب:راز ماندگاری نظام اسلامی تكیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همانطور كه امام بزرگوار اینطور بود/هیچ نباید این صراحت را از دست داد،تاكتیكها را میتوان عوض كرد ولی اصول باید مستحكم بماند.
1392/11/19رهبرانقلاب: گاهی یك حادثه ابعادی پیدا میكند كه حتی خود پدیدآورندگان آن حادثه هم انتظارش را ندارند. حادثه 19 بهمن از این قبیل بود
1392/11/19رهبرانقلاب در دیدار فرماندهان نیروی هوایی: قدرتهای مداخله گر میخواهند به مردم كشورها القا كنندكه استقلالشان با پیشرفت منافات دارد؛ كسانی هم در داخل كشورها از جمله در ایران حرف آنها را تكرار میكنند
1392/11/19دیدار فرماندهان و كاركنان نیروی هوایی ارتش با فرمانده كل قوا، از ساعتی دیگر در حسینیه امام خمینی آغاز خواهد شد
1392/11/12رهبرانقلاب صبح امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل و مزار شهدای هفتم تير و گلزار شهدای بهشت زهرا ضمن قرائت فاتحه، ياد بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران را گرامی داشتند.
1392/10/29رهبرانقلاب وظیفه ایجاد وحدت را بر دوش نخبگان دینی،سیاسی و علمی دانستند و افزودند:مهمترین مسئله امروز وحدت است. هدف از وحدت مردمسالاری دینی و پیاده كردن حكم الهی است/نخبگان سیاسی بدانند كه عزت و شرف آنها در تكیه به مردم است نه بیگانگان.
1392/10/29رهبرانقلاب،امروز:مسلمانان با هر عامل ضدوحدت مقابله كنند، این یك تكلیف بزرگ برای ماست/هم شیعه باید این را قبول كند، هم سنی/وحدت بمعنای تكیه بر مشتركات است.
1392/10/29رهبرانقلاب،امروز:دنیای استكبار 65 سال است كه تلاش میكنند نام فلسطین را از یاد ببرد كه نتوانسته است/در جنگ 33روزه و 22روزه و 8روزه غزه امت اسلامی نشان داد كه زنده است و علیرغم سرمایه گذاری آمریكا توانست به نظام جعلی و تحمیلی صهیونیستی سیلی بزند.
1392/10/29رهبرانقلاب دردیدار بمناسبت میلاد پیامبر:ما مسلمانان وظیفه داریم كه خود را به آزادی مورد نظر اسلام برسانیم. این چیزی است كه ملتها را نجات خواهد داد/امروز ملتهای مسلمان احساس میكنند كه به این حركت نیاز دارند و در نهایت این حركت به نتیجه خواهد رسید،بدون تردید.
1392/10/29در سالروز ولادت حضرت رسول اعظم(ص)، میهمانان شركت كننده در اجلاس بین المللی وحدت و جمعی از مسئولان نظام، تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار خواهند كرد
1392/10/23رهبرانقلاب: مديريت تهران در مجموع مديريت خوبی است و كارهای برجسته ای در سالهای اخير انجام شده/رمز موفقيت مديريت جهادی است و مديريت جهادی يعنی كار،تلاش،محاسبه با خدا و تكيه به علم،درايت وتدبير/كشور با كار جهادی قابل اداره شدن است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری