loading...

مختصر دانلود

 آزمون ارشد 93 دانشگاه آزاد X ثبت نام آزمون ارشد 93 دانشگاه آزاد X کارت آزمون ارشد 93 آزاد X کارشناسی ارشد 93 X کارشناسی ارشد 93 دانشگاه ازاد به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر نا

ثبت نام آزمون ارشد 93 دانشگاه آزاد تا فردا تمديد شد

احمد بازدید : 409 یکشنبه 20 بهمن 1392 : 17:27 نظرات (0)

 آزمون ارشد 93 دانشگاه آزاد X ثبت نام آزمون ارشد 93 دانشگاه آزاد X کارت آزمون ارشد 93 آزاد X کارشناسی ارشد 93 X کارشناسی ارشد 93 دانشگاه ازاد

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر افزود: به دلیل شرایط جوی روزهای اخیر و عدم دسترسی به اینترنت در برخی از مناطق کشور ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد تا روز دوشنبه تمدید شده است.

وی افزود: داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند به هر دلیلی در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کنند، می توانند تا روز دوشنبه 21 بهمن ماه 92 با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی یادآور شد: هر داوطلب می تواند با مراجعه به سایت و بر اساس علاقه 20 رشته/محل را انتخاب و ثبت کند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد به داوطلبان توصیه کرد: با توجه به اینکه این آخرین فرصت برای ثبت نام است از داوطلبان می خواهیم که در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی گفت: به داوطلبان توصیه می شود در صورت مواجه شدن با سوال یا ابهامی به جای مراجعه حضوری به مرکز آزمون سوال خود را از طریق پایگاه های الکترونیکی www.azmoon.org و یا www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری