loading...

مختصر دانلود

  بعد از ظهر دیروز، احمد رضا عابدزاده، دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان در پشت صحنه سریال \"شاهگوش\" حضور یافت و علاوه بر دیدار با عوامل این سریال چند ساعتی را در پشت صحنه با عوامل سپری کرد. در این

تصویر/احمدرضا عابدزاده در پشت صحنه شاهگوش

احمد بازدید : 683 دوشنبه 28 بهمن 1392 : 10:24 نظرات (0)

 

عابد زاده,شاهگوشبعد از ظهر دیروز، احمد رضا عابدزاده، دروازه بان سابق تیم ملی کشورمان در پشت صحنه سریال "شاهگوش" حضور یافت و علاوه بر دیدار با عوامل این سریال چند ساعتی را در پشت صحنه با عوامل سپری کرد.
در این دیدار خودمانی دو ساعته عابدزاده به گپ و گفت با داود میرباقری، بازیگران و عوامل "شاهگوش" پرداخت و با آنها عکس یادگاری گرفت.
عقاب آسیا که از طرفداران سریال "شاهگوش" است، درباره این مجموعه طنز گفت: تا جایی که فرصت کردم قسمت های مختلف شاهگوش را دیدم و این سریال را خیلی دوست داشتم، از این به بعد دوست دارم همه آنها را با دقت بیشتری دنبال کنم.
داوود میرباقری کارگردان شاهگوش که از حضور عابدزاده در پشت صحنه "شاهگوش" استقبال کرد گفت: آقای عابدزاده بخشی از خاطرات ماست.
گویا عابدزاده از دوستداران این سریال است برای حضور در پشت صحنه شاهگوش ابراز تمایل کرده و دستندرکاران ین سریال هم از او دعوت کردند. این دیدار در فضایی دوستانه و غیر خبری اتفاق افتاد، ظاهرا عابدزاده تمایلی برای حضور خبرنگاران نداشته.

فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، هانیه توسلی، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، هادی کاظمی و دیگر بازیگرانی که در تصویر هستند دیروز در محل لوکشین حضور داشتند و با احمدرضا عابدزاده عکسی به یادگار گرفتند.

جهت دانلود تیتراژ انتهایی سریال شاهگوش روی عکس زیر کلیک نمایید

تیتراژ شاهگوش

جهت دانلود تیتراژ ابتدایی سریال شاهگوش روی عکس زیر کلیک نمایید

تیتراژ شاهگوش

دانلود آنونس شاهگوش با حجم 8 مگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری