loading...

مختصر دانلود

بارش و دمای 6 روزه ,پیشبینی هفتگی ,پیشبینی 6 روزه ,بارش هفتگی ,دمای هفتگی ,دمای شش روزه ,دمای شش روز آینده ,بارش شش روز آینده ,بارش و دمای شش روزه ,دمای 6 روزه ,دمای 6 روز آینده , (پیشبینی از تاریخ:۹

پیشبینی 6 روزه وضع هوای کشور

احمد بازدید : 1721 سه شنبه 29 بهمن 1392 : 2:51 نظرات (0)

بارش و دمای 6 روزه ,پیشبینی هفتگی ,پیشبینی 6 روزه ,بارش هفتگی ,دمای هفتگی ,دمای شش روزه ,دمای شش روز آینده ,بارش شش روز آینده ,بارش و دمای شش روزه ,دمای 6 روزه ,دمای 6 روز آینده ,

(پیشبینی از تاریخ:۹۲/۱۱/۲۸ لغایت ۹۲/۱۲/۳)

بارش: 

 

دوشنبه:بارش برف و باران در کل کشور به جز سیستان وبلوچستان و شرق کرمان با بیشینه بارش در ایلام و کرمانشاه و لرستان و چهارمحال وبختیاری و شمال فارس و کهکیلویه وبویراحمد و خراسان شمالی و گلستان و شرق مازندران و شمال شرق سمنان که بارش در برخی نواحی این استان ها تا ۵۰ م م پیشبینی میگردد.

سه شنبه:بارش پراکنده در خراسان شمالی و خراسان رضوی و خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان و یزد و کرمان و مازندران و هرمزگان.

چهارشنبه:بارش برف وباران در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل و زنجان و گیلان و مازندران و گلستان و خراسان شمالی و شمال سمنان و تهران و البرز و قزوین و بارش پراکنده در شمال کردستان و مرکز و جنوب سمنان و قم و شمال اصفهان و خراسان رضوی با بیشینه بارش در گیلان و مازندران که بارش در برخی نوحی این استان ها تا ۴۰ م م پیشبینی میگردد.

پنجشنبه:بارش پراکنده برف و باران در خراسان رضوی و خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان و کرمان و احتمال بارش خفیف در برخی نواحی یزد و خراسان شمالی.

جمعه:جوی آرام در کل کشور.

شنبه:جوی آرام در کل کشور.

 



بارش و دمای 6 روزه ,پیشبینی هفتگی ,پیشبینی 6 روزه ,بارش هفتگی ,دمای هفتگی ,دمای شش روزه ,دمای شش روز آینده ,بارش شش روز آینده ,بارش و دمای شش روزه ,دمای 6 روزه ,دمای 6 روز آینده ,

دما: 

دوشنبه:تغییرات خاصی در دمای هوای کشور وجود ندارد.

سه شنبه:کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دما در غالب نواحی کشور خصوصا در دمای کمینه.

چهارشنبه:افزایش دما بین۴ تا ۷ درجه در غرب کشور و افزایش بین ۳ تا ۵درجه ای در دامنه های البرز و مرکز و غرب و جنوب غرب و شمال شرق کشور و کاهش نسبی دما در جنوب شرق و عدم تغییر دما در سایر نواحی.

پنجشنبه: کاهش محسوس دما در شمال شرق بین ۵تا ۸ درجه و افت دمای کمینه بین ۳ تا ۶ درجه در شمال غرب و غرب و کاهش نسبی دمای کمینه در دیگر نواحی کشور.

جمعه:افزایش محسوس دما بین ۶ تا ۱۰ درجه در سواحل دریای خزر و شمال شرق و افزایش بین ۳ تا ۵ درجه در غرب و جنوب غرب و مرکز و دامنه های البرز و دامنه های زاگرس و شرق و جنوب شرق وعدم تغییر دما در دیگر نواحی کشور.

شنبه:افزایش نسبی دما در شمال شرق و شرق و دامنه های البرز و مرکز کشور و افزایش دما بین ۴ تا ۶ درجه در جنوب شرق کشور  و کاهش نسبی دما در شمال غرب و غرب و جنوب غرب و کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه در سواحل دریای خزر.

ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری