loading...

مختصر دانلود

به گزارش پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه با کاهش اندکی روبرو شده و روند صعودی آن طی روزهای گذشته متوقف شده است. تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط

تحلیل تکنیکال سیر قیمت طلا در کوتاه مدت

احمد بازدید : 603 چهارشنبه 30 بهمن 1392 : 23:25 نظرات (0)

به گزارش پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه با کاهش اندکی روبرو شده و روند صعودی آن طی روزهای گذشته متوقف شده است.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی ۱۳۰۶ دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا وجود خواهد داشت و قیمت این فلز زرد احتمالا به کمتر از ۱۲۸۹ دلار نیز خواهد رسید.

بر اساس این گزارش در صورت ادامه روند نزولی قیمت طلا در بازارهای جهانی بهترین فرصت برای سرمایه گذاران برای فروش خواهد بود. در صورت کاهش شدید قیمت طلا به ۱۲۸۹ دلار در هر اونس احتمال کاهش بیشتر قیمت ها به ۱۲۸۴ و یا حتی ۱۲۷۳ دلار نیز وجود خواهد داشت.

به گزارش طلا قیمت جهانی طلا پس از کاهش ۲۸ درصدی در سال ۲۰۱۳ میلادی از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۰ درصد رشد داشته است. برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که قیمت طلا برای دستیابی به سطخ ۱۳۵۰ دلاری با مشکلات و چالش های زیادی روبرو است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری