loading...

مختصر دانلود

مهر به نقل از بانک صادرات ایران، نشریه تخصصی بنکر در جدیدترین گزارش خود فهرست 500 برند برتر دنیا در حوزه بانکداری منتشر کرد و بانک صادرات ایران به عنوان با ارزش‌ترین برند (نشان تجاری) در میان بان

بانک صادرات با ارزش‌ترین برند بانک‌های ایرانی شد

احمد بازدید : 933 سه شنبه 06 اسفند 1392 : 2:26 نظرات (0)

مهر به نقل از بانک صادرات ایران، نشریه تخصصی بنکر در جدیدترین گزارش خود فهرست 500 برند برتر دنیا در حوزه بانکداری منتشر کرد و بانک صادرات ایران به عنوان با ارزش‌ترین برند (نشان تجاری) در میان بانک های ایرانی اعلام شد.

این فهرست براساس شاخص‌هایی همچون ارزش برند هر بانک، میزان ثبات و استحکام و ارزش آن در بازار صورت گرفته و در فهرست 500 برند برتر سال 2014 بانک صادرات ایران رتبه 426 را به خود اختصاص داده و ارزش برند این بانک 190 میلیون دلار اعلام شده است.

شایان ذکر است در فهرست 500 بانک برتر تنها نام دو بانک ایرانی درج شده و بانک ملی پس از بانک صادرات ایران توانسته است رتبه 475 را به خود اختصاص دهد. براساس گزارش منتشره، بانک های آمریکایی ولس فارگو، اچ اس بی سی انگلیس و بانک امریکا به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

گفتنی است، موفقیت اخیر بانک صادرات ایران مدیون سياست گذاري و برنامه ريزي صحيح مديران عالي، همدلی و همراهی سهامداران، اعتماد مشتریان و تلاش و زحمت همکاران بوده که در صورت رفع محدودیت‌های بین‌الملل، با توجه به زیرساخت‌ و توانمندی های بانک در عرصه‌های داخلی و خارجی زمینه پیشرفت و اعتلای بیشتري براي آن فراهم خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری