loading...

مختصر دانلود

 دانلود طنز هله هوله X دانلود خوب بد زشت X دانلود قند و پند X دانلود کلاه قرمزی 93 بخشی‌زاده تصریح کرد: امسال شبکه یک سیما سریال‌های پایتخت ۳ و طنز هله هوله را در نظر گرفته که پایتخت ه

ساعت پخش سریال های نوروز۹۳ اعلام شد

احمد بازدید : 936 سه شنبه 06 اسفند 1392 : 18:45 نظرات (0)
 دانلود طنز هله هوله X دانلود خوب بد زشت X دانلود قند و پند X دانلود کلاه قرمزی 93
بخشی‌زاده تصریح کرد: امسال شبکه یک سیما سریال‌های پایتخت ۳ و طنز هله هوله را در نظر گرفته که پایتخت هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز در ۲ نوبت ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد و ۱۵ روز بعد پخش می شود. شبکه دو سیما نیز مجموعه خوب، بد، زشت را تدارک دیده و دو مجموعه قند و پند و کلاه قرمزی هم از این شبکه پخش می‌شوند. خوب‌، بد، زشت هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود و در دو باکس ۲ بامداد و ۱۴ روز بعد تکرار می‌شود.

وی افزود: مجموعه‌های روزهای بد در و طنز آیتمی کرکره نیز مجموعه‌های شبکه سه سیما هستد که روزهای بد در، ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۴ و ۱۶ روز بعد است. شبکه تهران نیز ما فرشته نیستیم را برای نوروز ۹۳ تدارک دیده است که ساعت ۲۳:۱۵ با تکرار ساعت ۱۹ روز بعد پخش می‌شود.

بخشی‌زاده گفت: شبکه چهار سیما با سریال خارجی به استقبال نوروز می رود و شبکه قرآن و معارف سیما هم دو مجموعه گوهر جان و مثل من، مثل تو را روانه آنتن می‌کند.

همچنین شبکه تماشا نیز در ایام نوروز سریال پایتخت ۳ را تکرار می‌کند و مجموعه‌های معلم، آب پریا، زورو، مسافران، شام و آوای باران را هم به روی آنتن می‌برد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری