loading...

مختصر دانلود

دوازدهمین 12 قسمت سریال شاهگوش که روزهای پایانی تصویر برداری اش را پشت سر می گذارد، روایتگر ماجراهای جدیدی از قصه اصلی است که تا به حال مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است. مجموعه جدید \"شاهگوش\" صب

شاهگوش 12 به بازار آمد

احمد بازدید : 787 پنجشنبه 08 اسفند 1392 : 6:48 نظرات (0)

دوازدهمین 12 قسمت سریال شاهگوش که روزهای پایانی تصویر برداری اش را پشت سر می گذارد، روایتگر ماجراهای جدیدی از قصه اصلی است که تا به حال مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است.

مجموعه جدید "شاهگوش" صبح امروز چهارشنبه(7 اسفند) طبق اعلام قبلی به بازار آمد. در این قسمت، سرخی بر خلاف میل باطنی به دستور خفته طی ماموریتی حاج طلایی را به کلانتری دعوت می کند، از سویی دیگر دکتر زوزنی با خفته در افتاده و ماجرای مصرف مواد مخدر در کلانتری ملت را بهانه ای برای انتقاد از سیستم نظارتی و امنیتی کلانتری کرده و خفته نیز درصدد پاکسازی کلانتری از پرسنل تا متهمین بر می آید...

"شاهگوش" به کارگردانی داود میرباقری و تهیه کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند کار طنزي از شرکت تصوير گستر پاسارگاد، برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است.
فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، حمید رضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی و بسیاری دیگر از چهره های نام آشنای سینما و تلویزیون در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری