loading...

مختصر دانلود

علی دایی که شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه 2 همراه لوتار ماتئوس حاضر شده بود در این برنامه از خاطراتی که از زمان حضورش در بایرن مونیخ داشت تعریف کرد که این صحبت‌ها به سمت تیم ملی و حضور د

علی دایی در برنامه ورزش از نگاه دو

احمد بازدید : 626 جمعه 16 اسفند 1392 : 17:20 نظرات (0)

علی دایی که شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه 2 همراه لوتار ماتئوس حاضر شده بود در این برنامه از خاطراتی که از زمان حضورش در بایرن مونیخ داشت تعریف کرد که این صحبت‌ها به سمت تیم ملی و حضور در جام جهانی و حتی باشگاه پرسپولیس هم رسید.

دایی در این برنامه در خصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1999 که بایرن‌مونیخ در یک قدمی قهرمانی اروپا قرار داشت اما در آخرین لحظات منچستریونایتد قهرمان شد، گفت: آن فینال معروف لحظات خیلی سختی برای ما بود چرا که ما آماده جشن قهرمانی بودیم. به هر حال اینها از زیبایی‌های فوتبال است و اتفاقاتی می‌افتد که باعث شد ما از قهرمانی اروپا دور شدیم.

وی ادامه داد: من به عنوان یک ایرانی در بایرن مونیخ حضور داشتم و با اینکه من یک خارجی بودم لوتار ماتئوس کمک زیادی به من کرد و ما با هم رابطه خوبی داشتیم و او همانند یک لیدر در تیم حضور داشت. رابطه خوب ما دو نفر آنقدر زیاد بود که من حس نمی‌کردم یک خارجی هستم.

دایی افزود: من و لوتار از لحاظ حضور در فوتبال و سابقه ملی‌پوش شدن تا حدی به هم نزدیک هستیم اما اصلا دوست ندارم فوتبال ما دو نفر با هم مقایسه شود چرا که این موضوع منطقی نیست چون سطح فوتبال لوتار از من بسیار بالاتر بود. البته من بعد از جام جهانی 2006 هم می‌توانستم به حضور در تیم ملی ادامه دهم اما به خاطر یک سری اتفاقات که بعد از جام جهانی شروع شد و توسط صدا و سیما هم کلید خورد از تیم ملی رفتم و در قالب مربی - بازیکن توانستم با سایپا قهرمان شوم. وقتی قهرمان شدیم بدون اینکه حتی همسرم هم بداند از فوتبال خداحافظی کردم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری