loading...

مختصر دانلود

 کنکور فراگیر دانشگاه پیام نور X کنکور فراگیر دانشگاه پیام نور 93 X فراگیر دانشگاه پیام نور احتمال برگزاری کنکور فراگیر دانشگاه پیام نور در مرداد ماه ۹۳ و پذیرش در مهرماه ۹۳ قوت گرفت بهنوش

ثبت نام و آزمون فراگیر 93

احمد بازدید : 680 دوشنبه 11 فروردین 1393 : 5:03 نظرات (0)

 کنکور فراگیر دانشگاه پیام نور X کنکور فراگیر دانشگاه پیام نور 93 X فراگیر دانشگاه پیام نور

احتمال برگزاری کنکور فراگیر دانشگاه پیام نور در مرداد ماه ۹۳ و پذیرش در مهرماه ۹۳ قوت گرفت بهنوش سلیم بهرامی رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور اظهار داشت: ما در تلاش بودیم پس از توافق با "سازمان سنجش" در اردیبهشت ۹۳ کنکور ارشد داشته باشیم اما به علت برخی موضوعات برگزاری کنکور ارشد فراگیر در اردیبهشت ماه منتفی شد.
وی گفت: درحال حاضر در حال انعقاد تفاهم نامه پیرامون برگزاری کنکور فراگیر کارشناسی ارشد  در مرداد ماه هستیم که البته این خبر هنوز قطعی نشده است اما در صورت نهایی شدن در مردادماه ۹۳ برگزار و برای مهر ۹۳ نیز پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
سازمان سنجش با ثبت نام در اسفندماه مخالفت کرده است. منابع آگاه در این زمینه گفته اند که نظر سازمان سنجش برای ثبت نام در اردیبهشت ماه و برگزاری آزمون در مرداد ماه می باشد.
البته همانگونه که گفته شد هنوز هیچ چیز قطعی نشده است و با توجه به اینکه متولی برگزاری آزمون سازمان سنجش می باشد تاریخ دقیقی از طرف این سازمان اعلام نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری