loading...

مختصر دانلود

 افزایش قیمت سیمان و گاز X قیمت سیمان X قیمت گاز به گزارش مجله خبری مختصر,قیمت دو مورد از کالاهای صنعتی قبل از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها افزایش یافت.متاسفانه تاریخ تصویب و یا انتشار اخبار

تصویب افزایش قیمت سیمان و گاز در تعطیلات نوروزی!

احمد بازدید : 743 سه شنبه 12 فروردین 1393 : 10:21 نظرات (0)

 افزایش قیمت سیمان و گاز X قیمت سیمان X قیمت گاز

به گزارش مجله خبری مختصر,قیمت دو مورد از کالاهای صنعتی قبل از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها افزایش یافت.متاسفانه تاریخ تصویب و یا انتشار اخبار این افزایش از دید اکثر رسانه ها(تلویزیون و روزنامه ها) باتوجه به قرارگرفتن در روزهای تعطیلی نوروز 93 دور ماند!

در هرصورت از دولت تدبیروامید انتظار میرفت بصورت شفاف و واضح و با محرم دانستن مردم, اخبار اقتصادی مورد نظر را در زمانی مناسب , دراختیار ملت شریف ایران قرار دهد.

افزایش قیمت گاز در بی خبری/تاریخ انتشار خبر 9 فروردین!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس تصمیم هیات وزیران، تعرفه های گاز مندرج در جدول شماره 1 پیوست تصمیم نامه شماره 214883/ت45937ن مورخ 1389/9/27 ، برای مصارف خانگی به میزان 20 درصد و برای مصارف عمومی (دولتی، کسب و خدمات) به میزان 30 درصد افزایش می یابد.

بر اساس تصمیم هیات وزیران، تعرفه های گاز مندرج در جدول شماره 1 مورخ 27 آذرماه سال 1389، برای مصارف خانگی به میزان 20 درصد و برای مصارف عمومی (دولتی، کسب و خدمات) به میزان 30 درصد افزایش می یابد.

افزایش قیمت سیمان در بی خبری/تاریخ انتشار خبر/4 فروردین!

بر اساس مصوبه جدید انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، قیمت سیمان در سال 1393 بین 14 تا 21 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، اوایل سال جاری طی تفاهم نامه ای بین وزارت صنعت ، معدن و تجارت و انجمن سیمان قیمتگذاری این محصول پرمصرف در ساخت و ساز به انجمن واگذار شد. با این توافق قرار شد از این پس انجمن سیمان درخواستهای مربوط به افزایش قیمت سیمان را بررسی و در صورت لزوم تصویب کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری