loading...

مختصر دانلود

  تعویض کارت‌های معافیت سربازی و پایان خدمت X مدارک مورد نیاز برای تعویض کارت خدمت X مهلت تعويض کارت هاي قديمي پايان خدمت تمام افرادی که از اول فروردین‌ سال ۶۰ به بعد کارت پایان&zwnj

مدارک و مراحل مورد نیاز برای تعویض کارت پایان خدمت

احمد بازدید : 1116 سه شنبه 12 فروردین 1393 : 16:11 نظرات (0)
  تعویض کارت‌های معافیت سربازی و پایان خدمت X مدارک مورد نیاز برای تعویض کارت خدمت X مهلت تعويض کارت هاي قديمي پايان خدمت

تمام افرادی که از اول فروردین‌ سال ۶۰ به بعد کارت پایان‌خدمت یا معافیت خود را دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست تعویض دهند.
کارت هوشمند پایان خدمت,کارت هوشمند معافیت
به گزارش فرهنگ نیوز، کارت‌های معافیت غیر هوشمند از تاریخ 01-04-1392 (یکم تیر 1392) فاقد اعتبار خواهند بود.  تعویض کارت پایان خدمت عادی به هوشمند برای آن دسته از کسانی است که از تاریخ 01-01-1360 (یکم فروردین 1360) به بعد خدمت آنان به اتمام رسیده است.
نرخ اين خدمت در دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي مبلغ 140،000 ريال (چهارده هزار تومان) مي‌باشد.
 
فقط برای متقاضیان تعویض کارت پایان خدمت:
 
علاوه بر هزینه فوق، می‌بایست مبلغ 120،000 ریال (دوازده هزارتومان) به حساب شماره 2171159001001، بانک ملی به نام نيروى انتظامى استان تهران واریز گردد.
در صورتی که در دفتر مورد مراجعه، دستگاه کارتخوان (POS) وجود داشته باشد بدون نیاز به واریز این مبلغ از طریق بانک، می‌توان از کارت‌های بانکی استفاده نمود.

 

 
مهلت تعويض کارت هاي قديمي پايان خدمت با کارت هوشمند تا پايان سال جاري مي باشد و افراد مذکور در صورتيکه براي تعويض کارت هاي قديمي خود تا پايان سال جاري، اقدام ننمايند، کارت آنان فاقد هرگونه ارزش قانوني بوده و در اين صورت دارندگان آن با محروميت هايي نظير ممنوعيت اخذ يا تمديد گذرنامه و همچنين اخذ گواهينامه رانندگي و ...مواجه خواهند شد، لذا واجدين شرايط مي بايست هرچه زودتر براي ارائه درخواست خود در اين زمينه به يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس +10) مراجعه نمايند.
 
نكته: كارتهاي مذكور هم اکنون از درجه اعتبار ساقط بوده و لازم است دارندگان اینگونه کارتها در اسرع وقت جهت جایگزین آن با کارتهای هوشمند به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند در غیر اینصورت از ارائه خدمات به آنان خودداری خواهد شد.
 
مدارک مورد نیاز برای تعویض کارت خدمت:
 
 1- اصل و تصوير پشت و رو كارت ملي.
 
2- اصل شناسنامه عکسدار به همراه تصوير صفحه اول و توضیحات.
 
3- دو (2) قطعه عكس 4×3 صرفاً رنگی فقط با زمينه سفید و تمام رخ، مطابق با شئونات اسلامي فاقد زيور آلات، کراوات يا هرگونه پیرایش مو و محاسن.
 
4- اصل و تصوير آخرين مدرک تحصيلي يا گواهي مربوطه. (در صورتی که وضعیت تحصیلی به نسبت به گذشته تغییر کرده باشد)
 
5- اصل کارت معافيت یا پایان خدمت قبلي که داراي مهر طلاکوب بوده، شماره سريال آن مشخص و با اطلاعات ارائه شده از سوي متقاضي مطابقت داشته باشد.
 
6- تكميل برگ درخواست تعویض و صدور کارت هوشمند پایان خدمت .
 
7- احراز هويت متقاضي با رويت مدارك معتبر(شناسنامه ،كارت ملي،گذرنامه)
 
8- ثبت اطلاعات پایه ، اطلاعات آدرس ، اطلاعات کارتو اسکن عکس در سامانه .
 
9- ارسال سوابق اخذ شده از طريق نمايده دفاتر ظرف مدت 3 روز به حوزه هاي وظيفه عموميذيربط .
 
10- مشمولاني كه فاقد سابقه اطلاعات در سامانه مي باشند پس از ثبت اطلاعات کارت از یگان خدمتی متقاضی استعلام و پس از دریافت اصالت کارت برای صدور کارت جدید ارسال خواهد شد.
 
توجه: کساني که کارت خود را مفقود نموده‌ و يا غير قابل استفاده باشد مي بايست براي دريافت کارت مراحل مربوط به صدور کارت المثني را طي نمايند. (مشاهده مدارک مورد نياز جهت صدور کارت معافيت المثنی)
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری