loading...

مختصر دانلود

مهناز افشار در اقدامی همسو با منافع تبلیغات رسانه ای ضد ایرانی در حاشیه ی جشنواره ای ضد ایرانی در لس آنجلس با جمعی از عناصر خودفروخته ضد انقلاب دیدار و عکس یادگاری گرفت.   به گزارش انقلاب نیو

عکس یادگاری مهناز افشار با بازیگر ضد اخلاقی ایرانی تبار

احمد بازدید : 1852 چهارشنبه 13 فروردین 1393 : 11:00 نظرات (0)
مهناز افشار در اقدامی همسو با منافع تبلیغات رسانه ای ضد ایرانی در حاشیه ی جشنواره ای ضد ایرانی در لس آنجلس با جمعی از عناصر خودفروخته ضد انقلاب دیدار و عکس یادگاری گرفت.
مهناز افشار

 

به گزارش انقلاب نیوز ؛ مهناز افشار بازیگر سرشناس سینمای ایران در اقدامی تاسف بار و همسو با رسانه های ضد انقلاب و ضد ایرانی با جمعی از عناصر رسانه ای و بازیگران ضد ارزشی دیدار کرد و عکس یادگاری گرفت.
یک موسسه ضد ایرانی در لس آنجلس که چندی است جشنواره ای ضد ارزشی را با همکاری ضد انقلاب خارج نشین برگزار می کند و از طرف استکبار جهانی تغذیه می شود بشدت فعالیت خودش را گسترده کرده است .
در حاشیه این جشنواره که جمعی از بازیگران ضد ایرانی و ضد اخلاقی نیز در آن حضور داشتند مهناز افشار بازیگر سرشناس سینمای ایران با جمعی از خودفروخته های ضد انقلاب دیدار کرد و عکس بادگاری را با افتخار با آنها گرفت!
مهناز افشار در این جشنواره ضد ایرانی که با هدف تخریب نظام جمهوری اسلامی و سیاه نمایی از اوضاع ایران برگزار شده است با شهره آغداشلو بازیگر ضد اخلاقی ایرانی تبار نیز عکس یادگاری گرفت.
شهره آغداشلو بازیگر ایرانی هالیوود است که هرگونه هرزگی را برای سینمای آمریکا انجام می دهد تا امرار معاش کند.
شهره آ‎غداشلو با نام اصلی پری وزیری‌تبار بازیگر ایرانی ساکن امریکا است که سالهاست به فعالیت های غیر اخلاقی و ضد دینی با رویکرد مقابله با انقلاب اسلامی می پردازد و در چند فیلم ضد ایرانی ایفای نقش کرده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری