loading...

مختصر دانلود

محسن نظافتي، مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع رساني حج گفت: مشتاقان زيارت حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) كه مايلند از ۲۱ تير ماه تا ۴ مهرماه ۹۳ بصورت هوايي به عتبات عاليا

ثبت‌نام سفرهاي تابستاني عتبات 93

احمد بازدید : 1583 جمعه 13 تیر 1393 : 4:35 نظرات (1)

محسن نظافتي، مديركل عتبات سازمان حج و زيارت در گفت‌وگو با پايگاه اطلاع رساني حج گفت: مشتاقان زيارت حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) كه مايلند از ۲۱ تير ماه تا ۴ مهرماه ۹۳ بصورت هوايي به عتبات عاليات اعزام شوند، مي‌توانند از سه شنبه دهم تيرماه براي ثبت‌نام در كاروان‌‌ها اقدام كنند.
وي افزود: استثنائاً در اين دوره از اعزام‌هاي عتبات پيش ثبت‌نام انجام نخواهد گرفت و ثبت‌نام قطعي متقاضيان تنها از طريق مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زيارتي و يا ثبت‌نام خانگي با مراجعه به سايت عتبات به نشانيwww.atabat.org.irامكان پذير خواهد بود.
مديركل عتبات سازمان حج و زيارت بيان كرد: ثبت‌نام‌هاي اين دوره سفرهاي عتبات عاليات از دهم تيرماه آغاز و تا تكميل ظرفيت گروه‌هاي اعزامي به عتبات ادامه خواهد داشت.
نظافتي از توقف اعزام‌هاي عتبات در نيمه اول ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: هرساله به منظور امكان بازسازي هتل‌‌ها و ديگر بخش‌هاي خدمت رساني در ۱۵روز نخست ماه مبارك رمضان اعزام به عتبات متوقف مي شود.
شايان ذكر است، مهندس سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت، چند روز پيش در يك نشست خبري گفت: تا برقراري صددرصد شرايط امنيتي، زيارت كاظمين در برنامه سفر عتبات قرار داده نخواهد شد و سامرا نيز بدلايل امنيتي چند سالي است كه از برنامه سفر حذف شده است.
رئيس سازمان حج و زيارت اعلام كرد: هزينه اعزام‌هاي هوايي عتبات در دوره‌هاي گذشته يك ميليون و ۲۲۳ هزار تومان تا يك ميليون و ۴۳۳ هزار تومان بود كه اين ميزان در دوره جديد اعزام‌‌ها به يك ميليون و ۱۳۰ هزار تومان تا يك ميليون و ۳۱۲ هزار تومان كاهش يافته است.
وي با بيان اينكه بسته‌هاي سفر دو و سه روزه در دور جديد اعزام‌هاي عتبات گنجانده شده است، از سفرهاي ويژه ۱۲ روزه عتبات در ماه مبارك رمضان با هزينه ۲۰ تا ۲۵ درصد ارزانتر خبر داد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یکتا در تاریخ 1393/06/18 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

سلام الکی قیمت و بالا نبرید چرا سر خودتون رو کلاه می زارید ؟ارزون نمیخواهید بکنید فدای سرم؟بیخود با اعداد بازی نکنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری