loading...

مختصر دانلود

اندروید ترافیک تهران X نقشه ترافیک تهران اندروید X دانلود نقشه ترافیک تهران برای اندروید X نقشه آنلاین ترافیک تهران اندروید X ترافیک تهران apk X ترافیک تهران

دانلود نرم افزار نقشه ترافیک تهران اندروید

احمد بازدید : 1275 سه شنبه 14 مرداد 1393 : 8:08 نظرات (0)

شرکت کنترل ترافيک تهران به تازگي نسخه آندرويد نرم‌افزار نقشه‌‌ي ترافيک تهران را براي استفاده شهروندان و مسافران تهران بزرگ به طور رسمي عرضه کرده است.
نقشه رسمي ترافيک تهران مجموعه ي کامل ابزارهاي ترافيکي مورد نياز جهت تردد در سطح شهر تهران را که پيشتر به صورت پراکنده و در قالب نرم افزار هاي غير رسمي عرضه شده بود به صورت جامع و در يک درگاه واحد ارائه مي نمايد. مهم‌ترين ويژگي اين نرم‌افزار نمايش وضعيت ترافيک معابر اصلي شهر بر روي نقشه با دريافت تنها 3KB اطلاعات از اينترنت است.

از ديگر امکانات اين نرم‌افزار قابليت مسيريابي در دو حالت خودروسواري و حمل‌ونقل همگاني است. کاربر مقصد مورد نظر خود را تعيين کرده و نرم‌افزار مسير مناسب سفر را محاسبه مي‌کند. هر يک از مسيرهاي مسيرهاي پيشنهادي به صورت جداگانه بر روي نقشه ترسيم شده و توصيف گام به گام مسير نيز در اختيار کاربر قرار مي‌گيرد. در مسيريابي خودروسواري وضعيت ترافيک معابر نيز در محاسبه‌ي پاسخ تاثيرگذار است.

همچنين نقشه‌ي آفلاين تهران همراه با لايه وضعيت آنلاين ترافيکي شهر، پارکينگ هاي سطح شهر، کلانتري ها، پمپ هاي گاز و بنزين و همچنين بيمارستانها جانمايي شده اند. همچنين به زودي اطلاعيه‌هاي عمومي شرکت نظير تغيير وضعيت طرح‌هاي ترافيک در ايام خاص از طريق همين نرم‌افزار به شهروندان ارايه مي‌شود.

با استفاده از بخش جستجو کاربران مي توانند موقعيت مورد نظر خود را جستجو نمايند.سرويس «اين نزديکي» نيز به شهروندان و به ويژه مسافران جهت شناسايي فرصتهاي مکاني و يافتن مقاصد مد نظر و نجات از سردرگمي در تهران کمک ميکند.

پيش بيني ميشود مساله ي جدي ترافيک در شهر تهران و چالش روزافزون شهروندان و مسافران در اين خصوص از يک سو، و لايه هاي کاربردي نرم افزار در کنار کيفيت
فني بالاي آن از سوي ديگر، موجبات استقبال گسترده شهروندان و مسافران را فراهم آورد.
آيا شما هم به دنبال گريز از ترافيک هستيد؟

- نقشه‌ی آفلاین ترافیک  تهران با آخرین تغییرات معابر
- وضعیت ترافیک معابر اصلی بر روی نقشه با دریافت 3KB اطلاعات از اینترنت
- قابلیت جستجو آفلاین و مشاهده‌ی موقعیت‌های پیرامون (near-by)
- ارایه سرویس پیشنهاد مسیر بر مبنای آخرین تغییرات ناوگان حمل‌ونقل همگانی
- ارایه سرویس مسیریابی خودرو سواری با در نظر گرفتن وضعیت ترافیک شبکه
- ارایه موقعیت‌های مکانی کاربردی در حوزه‌ی حمل و نقل شهری نظیر منطقه‌ی طرح ترافیک، منطقه‌ی طرح زوج و فرد، جایگاه‌های سوخت‌رسانی و ...
- قابل نصب بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر بدون وابستگی به نرم‌افزار جانبی

نقشه‌ی جامع ترافیک و حمل‌و‌نقل هوشمند کلان‌شهر تهران با هدف راهنمایی شهروندان، مسافران و گردشگران در مسیر سفر‌های درون شهری و اطلاع‌رسانی پیرامون وضعیت جاری ترافیک پایتخت توسعه یافته است. این پروژه به سفارش شرکت کنترل ترافیک تهران و تحت مدیریت، راهبری و نظارت واحد مهندسی ترافیک این شرکت، توسط سازه‌های اطلاعاتی راژمان توسعه یافته است. اطلاعات و ضعیت ترافیک معابر شهر توسط مركز كنترل ترافیك شهر تهران تامین می‌شود.

لینک دانلود مستقیم 6 مگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری