loading...

مختصر دانلود

مهریه آزاده نامداری به اجرا در آمد، آزاده نامداری با به اجرا گذاشتن مهریه اش، مهر توقیف اموال را بر خانه و کارت بانکی فرزاد حسنی، همسر سابقش زد. گویا حواشی و اخبار پیرامون جدایی زوج مشهور تلویزیون،

آزاده نامداری مهریه اش را اجرا گذاشت

احمد بازدید : 11016 سه شنبه 18 شهریور 1393 : 14:02 نظرات (52)

جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی

مهریه آزاده نامداری به اجرا در آمد، آزاده نامداری با به اجرا گذاشتن مهریه اش، مهر توقیف اموال را بر خانه و کارت بانکی فرزاد حسنی، همسر سابقش زد.

گویا حواشی و اخبار پیرامون جدایی زوج مشهور تلویزیون، آزاده نامداری و فرزاد حسنی نقطه پایان ندارد، چرا که امروز از دادگاه خانواده مجتمع قضایی ونک باخبر شدیم آزاده نامداری که این روزها اخبار زیادی حول او و همسر سابقش شنیده می شود، با به اجرا گذاشتن مهریه اش، مهر توقیف اموال را بر خانه و کارت بانکی همسر سابقش زد.

این حکم در شعبه 263 دادگاه خانواده مجتمع قضایی خانواده صادر شده است. شنیده می شود تعداد سکه های مهریه این مجری خانم 114 سکه بوده است که 10 تای آن را بخشیده و 104 سکه دیگر را مطالبه کرده است، برای همین طبق حکم دادگاه، منزل مسکونی و کارت بانکی همسر سابقش را توقیف کرده است. البته طبق اطلاعاتی که به دست آمده است، گویا خانم نامداری و وکیلش به شدت اصرار دارند که فرزاد حسنی مهریه را بدون کم و کسر و به صورت یک جا به حساب شان واریز کند و دادگاه این رقم را قسط بندی نکند! البته بر اساس اطلاعات به دست آمده، حسنی در حال جمع کردن وسایل خانه اش است تا با پرداخت بدهی به طلبکارش (مجری زن)، اجاره نشینی را تجربه کند! ...

 

 

 

 

شنیده ها حاکیست برخی سوابق خانوادگی این مجری زن، این روزها نقل محافل مدیریتی است که با رمزگشایی از آنها فرار به جلو و جنجال یکی از طرفین و سکوت طرف دیگر، معنای دیگری خواهد یافت. طی روزهای گذشته و بعد از انتشار خبر جدایی این زوج سرشناس، آزاده نامداری به وفور در شبکه های اجتماعی و صفحات شخصی خود حضور دارد و با نوشتن متن ها و شعرهای لطیف، اقدام به یارگیری می کند.

نامداری که از اجرا در شبکه های تلویزیونی تهران ناامید شده است، سفر خود را به برخی از مراکز استان ها آغاز کرده تا بتواند در شبکه های استانی جهت اجرا آنتن بگیرد که هنوز موفق به این کار نشده است.

بعد از باخبر شدن از این اتفاقات با فرزاد حسنی تماس گرفتیم تا اگر صحبت یا دفاعیاتی درباره این اتفاق دارد به ما بگوید که به مانند قبل تنها سکوت کرد و گفت: «هیس! آبرودارها فریاد نمی زنند. خداوند آدم های صبور را دوست دارد. این روزها مردمان زیادی از کشورم (مرد و زن) با صبر و توکل در حال سر کردن مشکلات شان هستند. من همیشه به صراحت و رک گویی معروف بوده ام، حال می خواهم به صبوری معروف شوم. این روزها حال خوشی دارم چراکه خودم را به خدا نزدیک می دانم، خدا نیز فرموده است «من صابران را دوست دارم.» منبع :ریتم زندگی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/01/29 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

ظاهرا این خانم فضای مجازیو بادادگاه خانواده اشتباه گرفته وآبروی همه زنای جامعه را زیر سوال برد

این نظر توسط atiiii در تاریخ 1393/09/03 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

ازاده جون...خوب کردی جانم


این نظر توسط علی در تاریخ 1393/08/06 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

آقای صادقی به نظرم بیماری باید خودتو به یه دکتر نشون بدی عزیزم و گرنه تلف میشی !آره حتما این کارو بکن .

این نظر توسط مجید در تاریخ 1393/07/19 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

آق اکبر به کردهای عزیزمون توهین نکن.از یه بیگانه برمیاد اما از یه هموطن بعیده !!!! این توهین تو واقعا زشت بود شکلک

باران خانوم. اینها ازدواج کردند عقد کردند.اگه قرار به صیغه موقت و آشنایی قبل ازواج بود. ننمیومدند که این ازدواج رو رسشانه ای کنند و توی بوق و کرنا!

آق آرش .این توهین شما خیلی بده. این دو نفر از خیلی از خصوصیات ظاهری به دید دیگرا .خیلی هم شبیه هم بودند. اما اینکگه کدامیک حق داشتند. یا اینکه هر دو حق داشتند به نوعی. این را من و شما نمیتونیم بگوییم که چیزی نمیدانیم.

هانیه خانم. باید اینکه چرا فرزاد و آزاده خانم دست به طلاق زدند . با اینکه میدانستند جنجالی به پا میشود و برایشان خیلی بد میشود . شاید برای دیگران آموزنده باشد. اما کنجکاوی بیش از حد خوب نیست!

این نظر توسط حمید در تاریخ 1393/07/19 و 8:41 دقیقه ارسال شده است

اینکه بدون بررسی ومشاهده نظردادن کاراشتباه است مردم کرمانشاه بسیارهم اهل زندگی هستندوپایبدن بودن به همسروزندگی ازخصوصیات زنان کرمانشاه است.
ولی به صورت کلی بعضی مردها قابل تحمل نبوده اند.

این نظر توسط دلیر در تاریخ 1393/07/18 و 14:59 دقیقه ارسال شده است



سلام

واقعاً که ! چرا انقدر راحت در مورد آدم ها قضاوت می کنید و بعد نظر می دهید ؟ً!!!

من یک کرمانشاهی نیستم . ولی مسلمانم ! و یاد گرفتم در مورد انسان ها این قدر بی پروا فکر نکنم و نظر ندهم !!!!

توجه کنید :

1 . کرمانشاهی مثل دیگران خوبند .

2. طلاق این دو نفر به خودشان مربوط هست و قضاوت در مورد آن ها درست نیست !

3. هر کس که طلاق می گیره ، ازوماً آدم بدی نیست !

4. چطور می شه در مورد تقوای دیگران (انقدر بی اساس) نظر داد و تقوای فکر و کلام خودمون مشکل داشته باشه !

5 . تجسس ، تمهت و عیب جویی (مثل دیگر رذائل) شرم آوره ! به خودمون بپردازیم !

این نظر توسط fateme در تاریخ 1393/07/16 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

دم آزاده نامداری گرم که مهریشو گرفت خوب کرد.....ایول آزاده جونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محمد صادقی در تاریخ 1393/07/15 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

کرمانشاهی ها بسیار افراد بی شخصیت و خلاف کاری هستند ؛ زن و مرد هم نداره این موضوع

تو دانشگاه ما هر ماه اگه 10 تا پرونده ی کمیسون انضباطی داشته باشیم 8 تای اونا بخاطر دزدی ها ؛ دعواها ؛ مشکلات اخلاقی جنسی و ... کرمانشاهی هاست . بسیار افراد با بزه بالا و بی تربیت هستند . مورد داشتیم با خواهرش سکس میکنه

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1393/07/13 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا کرمانشاهی ها خیلی هم اهل زندگی هستند معلوم نیست این آقای اکبر چی از کرمانشاهی ها خورده که اینقد بد میگه.زنده باد هر چی کرمانشهای و کرده

این نظر توسط شهراد در تاریخ 1393/07/12 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

هی اکبر جوجه .حرف دهنتو بفهم مردک زشت .کدام کرمانشاهی به خانوادت تجاوز کرده که این حرفو میزنی .


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
اطلاعات کاربری