loading...

مختصر دانلود

قرعه کشی اینترنتی حج عمره در روزهای 17 و 18 آبان ماه در سراسر کشور برگزار و نتایج آن 20 آبان ماه از طریق سایت لبیک اعلام خواهد شد. همچنین مراسم قرعه کشی از دانشگاهیان استان تهران نیز به صورت متمرکز 1

نتایج قرعه کشی حج عمره دانشجویی 1393

احمد بازدید : 1148 شنبه 17 آبان 1393 : 21:06 نظرات (0)

قرعه کشی اینترنتی حج عمره در روزهای 17 و 18 آبان ماه در سراسر کشور برگزار و نتایج آن 20 آبان ماه از طریق سایت لبیک اعلام خواهد شد.

همچنین مراسم قرعه کشی از دانشگاهیان استان تهران نیز به صورت متمرکز 18 آبان ماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. گفتنی است نتایج قرعه کشی از روز سه شنبه 20 آبان ماه در سایت لبیک اعلام می شود و همچنین به برگزیدگان نیز از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار تکمیلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک،نتایج قرعه کشی عمره دانشگاهیان اعلام شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir برای آگاهی از نتایج قرعه کشی، از کد ملی خود به عنوان شناسه و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده و از نتایج قرعه کشی مطلع شوند.

دانشگاهیانی که به عنوان زائر اصلی و ذخیره در عمره دانشگاهیان انتخاب شده اند، باید از تاریخ اول تا هشتم آذرماه برای دریافت دفترچه راهنمای عمره و نهایی کردن ثبت نام به سایت لبیک مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است؛در دفترچه راهنما کلیه مراحل اجرایی، اعم از نحوه افتتاح حساب، اخذ گذرنامه و مجوز خروج از کشور، زمان تحویل مدارک و زمان اعزام نکات لازم توضیح داده خواهد شد.

گفتنی است؛ زمان شرکت پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره در دوره های آموزش مجازی متعاقبا از سایت لبیک اعلام خواهد شد و لازم نیست از هم اکنون برای این دوره ها اقدام کنند.

قابل توجه دانشجویانی که در قرعه کشی انتخاب نشده اند

دانشگاهیانی که در قرعه کشی عمره دانشگاهیان پذیرفته نشده اند می توانند از روز سه شنبه مورخ 20/8/93تا تاریخ 28/8/93 با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و شرکت در دوره های آموزشی و کسب امتیاز لازم در آن، در قرعه کشی مجدد عمره شرکت کنند.

متقاضیان شرکت در آموزش مجازی دانشجویان برای ورود به سامانه، از کدملی و شماره تلفن همراه خود استفاده نمایند.

گفتنی است،متاهلین فقط یکبار و توسط سرگروه خود می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن در قرعه کشی، به صورت متاهلی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است،پذیرفته نشدگان در عمره برای شرکت در آموزش مجازی تا 28 آبان فرصت دارند به این سامانه مراجعه کنند، لذا با توجه به حجم بالای مراجعه به سامانه مذکور، در صورتی که به مشکلی در سامانه آموزش مجازی مواجه شدید، می توانید در روزهای بعد جهت شرکت در دوره ها مراجعه نمائید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری